Ποια είναι η πιο κατάλληλη ηλικία για να ξεκινήσει ένα παιδί την εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας; Aξίζει τον κόπο να μπει σε αυτήν τη διαδικασία από πολύ μικρό; Πότε το παιδί πιέζεται υπερβολικά;
Ήρθε ο Σεπτέμβριος και μαζί και τα γνωστά διλήμματα των γονέων, που και πάλι πρέπει να πάρουν ένα σωρό αποφάσεις. Aνάμεσα σε όλες τις άλλες είναι και το θέμα της ξένης γλώσσας. Όλοι θέλουμε να δώσουμε στο παιδί μας τα εφόδια εκείνα που θα το βοηθήσουν να «πετύχει» στη ζωή του. Mπορεί η «επιτυχία» να ερμηνεύεται διαφορετικά από τον κάθε γονιό, ανάλογα με την κοσμοθεωρία του, φαίνεται όμως ότι για όλους μία παράμετρος που θεωρείται ότι οδηγεί σε αυτήν είναι η εκμάθηση μίας ξένης γλώσσας. Aυτό που μένει να αποφασιστεί είναι το πότε και πως.
Σύμφωνα με πολλές έρευνες, η παιδική ηλικία (4-7 χρόνων) αποτελεί ευκαιρία για το ξεκίνημα της εκμάθησης μίας ξένης γλώσσας, προσφέροντας στα παιδιά τη δυνατότητα να μιλάνε αρκετά καλά, χωρίς να κοπιάσουν ιδιαίτερα γι’ αυτό. Αρκεί βέβαια αυτό να γίνεται με το σωστό τρόπο. H επαφή με μία ξένη γλώσσα δεν αποτελεί μονάχα επένδυση για το επαγγελματικό μέλλον. Eίναι και ένα παράθυρο σε έναν άλλον πολιτισμό, εισάγοντάς μας στην ιδέα ότι η πραγματικότητα είναι πολυσύνθετη. Mε αυτή την έννοια, ανοίγει τους ορίζοντες του παιδιού, επιτρέποντας στη σκέψη του να γίνει πιο ευέλικτη.
- Η μάθηση κατακτάται κυρίως μέσα από το παιχνίδι. Ο Δάσκαλος στο ΑΞΙΩΝ γνωρίζει πώς να χρησιμοποιήσει την φυσική ικανότητα του παιδιού να μαθαίνει χωρίς να χρειάζεται την μητρική γλώσσα ως δεκανίκι. Δεν ακολουθεί απλά την ύλη ενός βιβλίου, αλλά ζωντανεύει το μάθημα με τους μαθητές του.
- Το παιδί θέλει να μάθει. Η πιο σημαντική του λέξη ειναι το ΓΙΑΤΙ; Ο δάσκαλος στο ΑΞΙΩΝ κατανοεί πόσο ωφέλιμο είναι να αξιοποιήσει την έμφυτη περιέργεια του παιδιού για καινούργιες γνώσεις.
- Τα παιδιά αποκτούν μια αυθεντική προφορά, καθώς η τάση τους για μίμηση και επανάληψη, που είναι τόσο ισχυρή σε αυτές τις ηλικίες, τους καθοδηγεί να αποδίδουν τις λέξεις όσο πιο πιστά γίνεται στο πρωτότυπο – συχνά να μας διορθώνουν κιόλας. Ο αυθορμητισμός τους είναι το σημαντικό τους εργαλείο.
- Στη μάθηση συμμετέχουν όλες οι αισθήσεις έτσι ώστε η γλώσσα να γίνεται σιγά-σιγά μέρος της προσωπικότητας των παιδιών, οργανική και άμεση – όχι σαν κάτι πρόσθετο και ξένο.
- Έρευνες έχουν αποδείξει ότι δεν τίθεται θέμα «μπερδέματος» των δύο γλωσσών της μητρικής και των ξένων γλωσσών καθώς οι πληροφορίες τους αποθηκεύονται σε διαφορετικά τμήματα του εγκεφάλου και ανακαλούνται ξεχωριστά ανάλογα με τις ανάγκες.
Η σωστή ερώτηση,λοιπον, δεν είναι αν το παιδί είναι έτοιμο να μάθει, γιατί το παιδί πάντα είναι. Η σωστή ερώτηση είναι: “Βρήκα το σωστό κέντρο ξένων γλωσσών;”
Στο «ΑΞΙΩΝ» δίνουμε στο παιδί σας τη σωστή κατεύθυνση.
Εγγραφείτε στην ηλεκτρονική μας φόρμα χωρίς καμία δέσμευση επωφεληθείτε -20% από την εγγραφή σας και γνωρίστε από κοντά το «ΑΞΙΩΝ» .
Μαθήματα Αγγλικών – Προσφορά
Εγγραφείτε στην ηλεκτρονική μας φόρμα χωρίς καμία δέσμευση.
Γιορτάζουμε 24 χρόνια Αξιών με Έκπτωση 20%
Περιορισμένος αριθμός θέσεων
Έκπτωση 20%
Επωφεληθείτε της μοναδικής μας προσφοράς κάνοντας την κράτησή σας ηλεκτρονικά! Χωρίς καμία δέσμευση!
Περιορισμένος αριθμός θέσεων!
Έκπτωση 20%
Επωφεληθείτε της μοναδικής μας προσφοράς κάνοντας την κράτησή σας ηλεκτρονικά! Χωρίς καμία δέσμευση! Περιορισμένος αριθμός θέσεων!